Online Support bevat alle informatie van SEW-producten en -diensten. Na het aanmaken van een gratis account, kan deze informatie klantspecifiek worden vrijgegeven. Denk bijvoorbeeld aan informatie over uw orders, zoals de order- en leveringsstatus, onderdelenlijsten van uw SEW-producten, templates van uw configuraties, prijzen, servicediensten, orderspecifieke CAD-data, direct een offerte aanvragen of een bestelling plaatsen en nog veel meer, 24/7, het hele jaar door.
Online Support kent vele mogelijkheden en voordelen, nu nog weten wat die zijn en hoe deze in te zetten.
Online Support kan processen en werkzaamheden op persoonlijk niveau, bedrijfsniveau en zelfs in relatie met uw klanten ondersteunen. Maar iedere gebruiker heeft andere wensen en behoeften aan informatie en tools en zo ook zijn eigen manier van werken. Online Support probeert hier zo goed mogelijk op in te spelen. Soms is het lastig om tussen alle opties en informatie de voordelen en het gemak te herkennen. Meestal is er geen tijd om dit rustig te ontdekken. Er wordt dan al snel opgegeven en teruggegrepen naar de huidige manier van werken. Dat is jammer, want Online Support biedt vele (verborgen)voordelen en kan juist tijd besparen.
Tijdens de workshop proberen we er samen achter te komen waar deze voordelen voor u zitten en hoe de vele functies naar uw eigen wensen en werkwijzen, die van uw bedrijf of voor uw klanten kunnen worden ingezet.
Na de workshop:
- heeft u inzicht gekregen in de vele tools en mogelijkheden van Online Support;
- weet u welke informatie en tools voor u, uw bedrijf of in relatie tot uw klanten nuttig kunnen zijn;
- kunt u een keuze maken en de informatie inzetten, zodat deze voor u werkt.