Even voorstellen: Elfriede Böhm – Coördinator klant trainingen, workshops en events

Hoi! Ik ben Elfriede Böhm, inmiddels alweer vijf jaar werkzaam bij SEW. Hoewel mijn achtergrond misschien niet direct uit de techniek komt, voel ik me hier helemaal op m’n plek.

Voordat ik bij SEW terechtkwam, werkte ik 18 jaar lang bij een bank als management assistent. Een superleuke tijd waarin ik veel klantcontact had en volop events organiseerde. Toen mijn kinderen klein waren, besloot ik even pas op de plaats te maken om volop van die tijd te genieten. Daar heb ik nooit spijt van gehad.

In 2020 begon mijn avontuur bij SEW – letterlijk op 1 april, midden in de eerste corona lockdown. Geen grap dus. Mijn eerste klus? Alles annuleren: trainingen, workshops, noem maar op, en omzetten in online trainingen. We zaten in een tijd waarin niemand wist wat er ging gebeuren. Een bijzondere en soms wat onzekere start, maar ik voelde me al snel thuis.

Wat mij aanspreekt bij SEW? De sfeer! Iedereen is sociaal, behulpzaam en betrokken. Je kunt echt bij elkaar terecht, ook als je – zoals ik – niet uit de techniek komt. Daarnaast vind ik het contact met klanten nog steeds het allerleukst, dat zit er bij mij gewoon in. Ook is de werk-privébalans top: ik werk parttime, met flexibele tijden, en heb ook de mogelijkheid om thuis te werken. Dat is echt heel prettig!

Met welke functie zou ik een dagje willen ruilen? Dan lijkt het me geweldig om als service engineer mee te gaan naar klanten. Die komen op de meest interessante plekken bij prachtige bedrijven en lossen ter plekke technische problemen op. Knap werk!

En waar ik het meest trots op ben? Dat is zonder twijfel op mijn kinderen. Hoe ze positief en betrokken in het leven staan, wat ze doen en wie ze zijn.

Kom werken bij SEW-EURODRIVE

Let's drive the future, together!

Bekijk alle vacatures
LinkedIn Instagram Facebook Youtube